Website-ul pentru a testa noile comentarii: tested.ucoz.ru
Cum pot activa comentariile prin intermediul rețelelor sociale?
Poate că pentru unii utilizatori şi administratori de site-uri acest lucru reprezintă doar câteva butoane în plus lângă formularul pentru comentarii, însă pentru uCoz, această actualizare este una globală, deosebit de importantă. Aşadar, vă invităm să vedeți în detaliu cum arată și la ce ajută fiecare dintre aceste noi opţiuni, în ordine.
Important: comentariile sociale nu se verifică momentan prin intermediul reţelelor sociale. Lucrăm activ la înregistrarea prin intermediul conturilor din reţelele sociale, ceea ce înseamnă că în viitor comentariile sociale şi înregistrarea vor fi cumulate. Deși acest proces va mai dura câteva săptămâni, dorim ca utilizatorii să beneficieze totuși de primele opțiuni în primă fază, acesta fiind și motivul pentru care actualizăm sistemul în mod treptat.
Pentru a activa noul sistem pentru comentarii, accesaţi tab-ul Unelte ce se găsește în Bara Admin, din cadrul Panoului de Control:
Ce setări trebuie să aibă noul sistem de comentarii?
Notă: atunci când modificaţi metoda de efectuare a comentariilor pentru website-ul dvs, toate şabloanele comentariilor din secțiunea Personalizare design vor fi actualizate. Amintiți-vă, de asemenea, să creaţi o copie de rezervă pentru şabloane înainte de a trece la noua formă pentru comentarii!
Toate opţiunile comentariilor de pe această pagină vor fi disponibile doar dacă alegeţi noul tip de comentarii. Opţiunile pentru vechiul sistem pot fi încă accesate din cadrul setărilor modulului, în mod separat, pentru fiecare în parte; personalizarea comentariilor sociale se realizează în cadrul unei singure pagini:
- Tipurile de comentarii: această opţiune activează sistemul de comentarii sociale sau permite trecerea la sistemul vechi de comentarii;
- Tema: sunt disponibile două nuanțe: deschis şi întunecat;
- Seturile de imagini şi personalizarea elementelor: puteţi alege unul dintre cele patru seturi de imagini, precum şi reţelele sociale ce vor fi utilizate pe website. Momentan sunt disponibile următoarele reţele sociale: Facebook şi Google+;
- Modulele în care comentariile sunt disponibile: aceste opţiuni se găseau în cadrul fiecărui modul, separat, iar acum, opţiunile pentru toate modulele se găsesc în acelaşi loc;
- Afişarea comentariilor (număr şi ordine): acum, această opţiune este, de asemenea, comună pentru toate modulele.
Cum arată comentariile pe un website?
Este destul de simplu - autentificaţi-vă în contul dvs din reţeaua socială, postaţi un comentariu, iar acesta va fi marcat atât cu imaginea reţelei sociale selectate cât şi cu avatarul personal.
Notă: dacă sunt activate comentariile sociale, atunci adăugarea de comentarii nu va fi disponibilă pentru vizitatori, deși este posibil să lăsaţi un mesaj în mod anonim. Citiţi mai multe cu privire la acest aspect în continuare.
Abonarea. Distribuirea. Anonimitatea.
După autentificarea în cadrul reţelei sociale, veţi vedea următoarele opţiuni pentru comentarii:
- 1. Butonul "Publică pe site-ul reţelei sociale" (pentru a publica un comentariu în cadrul reţelei sociale pe care sunteţi autentificat).
- 2. Butonul "Anonim" (pentru a publica un comentariu în mod anonim).
- 3. Butonul "Abonare la comentariile intrării" (un utilizator se poate dezabona prin intermediul unui link din cadrul notificărilor de pe e-mail).
Sistemul anti-spam
Acum, fiecare utilizator poate raporta comentariile şi intrările din Cartea de Oaspeţi ca şi spam, moderatorii pot vedea raportările, pot marca anumite comentarii ca nefiind spam, precum și pot efectua şteargerea/dezactivarea acestora. Aceste opţiuni sunt disponibile pe un website:
- - după ce un utilizator dă click pe "Spam", comentariul va fi ascuns pentru acesta;
- - dacă un comentariu este raportat de 10 ori, va fi ascuns pentru toţi utilizatorii site-ului (valoarea poate fi modificată după preferinţe);
- - dacă un comentariu este raportat de 20 de ori, va fi trimis către moderare (valoarea poate fi modificată după preferinţe);
- - butonul "Spam" poate fi apăsat o singură dată pentru o adresă de IP;
- - utilizatorul poate să-şi anuleze decizia dând click pe "Afişează" iar apoi pe "Nu este spam".
Puteţi permite utilizatorilor să gestioneze statutul de spam al postărilor proprii prin intermediul permisiunilor de grup. În mod automat, doar moderatorii şi administratorii pot administra comentariile raportate ca spam.
Administratorii şi moderatorii pot vedea de câte ori un comentariu este raportat şi butonul "Nu este spam" în secţiunea "Administrarea comentariile", dar şi în panoul de moderare pentru fiecare comentariu.
Opţiunile anti-spam sunt disponibile în cadrul Panoului de Control -> Bara Admin -> Unelte:
Puteţi stabili numărul de raportări necesare pentru ascunderea unui comentariu sau pentru a-l trimite spre pre-moderare și, în plus, puteţi vedea şi lista de comentarii raportate şi intrările din Cartea de Oaspeţi:
Pentru orice întrebări sau sugestii vă invităm, bineînțeles la un comentariu, mai jos!