Constructorul nostru de calculatoare vă ajută să atrageți noi clienți și să redirecționați cererile acestora de pe un website sau din media socială către e-mail-ul/telefonul dvs. Destul de des, astfel de solicitări vin în diferite moduri și conțin informații diverse. Este imposibil să le țineți minte pe toate. Înregistrarea manuală a tuturor solicitărilor este destul de greoaie și necesită mult timp, iar, în cazul în care nu monitorizați toate solicitările, puteți pierde până la 20-30% din vânzări.
De acum, toate cererile clienților pot fi redirecționate către un sistem CRM, iar dvs. veți primi, în continuare, notificări tip SMS/e-mail din partea uCalc.
AmoCRM este un CRM destul de cunoscut și, în același timp, convenabil ca și tarife. Automatizează cele mai multe etape ale lead-urilor, permite crearea și atribuirea de task-uri, afișează datele afacerii online — în alte cuvinte, vă ajută să aduceți relațiile cu clienții la următorul nivel și să procesați solicitările într-un mod mult mai eficient.
Puteți conecta AmoCRM prin intermediul widget-ului Button. Click pe Actions → Integration → AmoCRM și urmați instrucțiunile:
După ce v-ați conectat contul, puteți selecta ce date din cadrul calculatorului vor fi trimise și unde anume:
- 1) Secțiunea Leads colectează datele din diferite câmpuri într-un singur card. Ajută la crearea statisticilor de vânzări;
- 2) Secțiunea Lists creează un card al clientului prin utilizarea datelor de contact ale acestuia. Un client poate fi atât persoană fizică cât și juridică;
- 3) Secțiunea Tasks - aici puteți crea și atribui task-uri către diferiți angajați sau colegi. De asemenea, acestea pot fi atașate la un lead sau un contact din secțiunea Lists.
Avem încă o veste bună! În curând, uCalc va fi disponibil ca widget încorporat în cadrul AmoCRM, iar apoi va începe integrarea cu Bitrix24. Așadar, stați pe aproape - mai multe actualizări sunt pe drum!